Prowadząc działalność serwisujesz sprzęt? Rozliczasz jakiś rodzaj usług? Skorzystaj z możliwości modułu Serwis, który m.in. dzięki integracji z modułem Handlowo-Magazynowym systemu Streamsoft Prestiż, umożliwia zautomatyzowaną obsługę w zakresie rozliczeń zleceń serwisowych.
Rejestracja zleceń
Intuicyjne nadanie oraz wprowadzanie szerokiej gamy parametrów? Jak najbardziej możliwe! Określisz m.in. takie dane dla zlecenia jak: kontrahent – kontakt, przedmiot, schemat serwisowy, opis czy wykonawca. W razie potrzeby bez problemu zmienisz także ich priorytet. Poza tym automatyczny wydruk dokumentu przyjęcia serwisowego oraz połączenie z modułem CRM w celu ewidencji w organizatorze pracy.
Schematy serwisowe
Cykliczne przeglądy urządzeń? Także ich wykonywanie wspomaga system – w module Serwis dostępna jest lista materiałów lub(i) usług, które im towarzyszą. Zdecydowanie wspomaga to prace, eliminując ryzyko zapomnienia o terminach.
Kalkulacja wstępna
Dane o materiałach i usługach do danej kalkulacji pobierzesz bezpośrednio z wybranej wcześniej kalkulacji, ale możesz też oczywiście zmodyfikować listę i wyliczyć wszystko ręcznie.
Rozliczenie
Wykonaną usługę serwisową rozliczysz:
- dokumentem wewnętrznym – dla usług niefakturowanych
- dokumentem zewnętrznym – paragon, WZ, faktura – dla usług fakturowanych
Wystarczy pobrać pozycje ze wstępnej kalkulacji lub – jeśli wolisz – wprowadzić dane ręcznie.
Co jeszcze? Możliwe jest np. fakturowanie grupowe wybranych zleceń oraz wykonywanie operacji zbiorczych na zleceniach otwartych czy zamkniętych. Dla zleceń możliwe jest także oznaczenie jako obsługiwane przez serwis zewnętrzny.
Serwis Mobile
Wybrane funkcjonalności modułu Serwis są dostępne także bezpośrednio na smartfonie, w wygodnej aplikacji mobilnej. Zobacz więcej!