Kontakty z klientami (CRM)

  • pozyskiwanie i obsługa klienta
  • planowanie i organizacja pracy w firmie
  • informacje o kontaktach handlowych
  • dokumenty – ewidencja i procesowanie

Marketing, telemarketing, dział handlowy – z całą pewnością łączą je potrzeby pozyskiwania leadów sprzedażowych oraz utrzymania jakościowej relacji z klientem, a także zapewnienia sobie stabilnych warunków pracy nad projektami. To dla nich powstał moduł Kontakty z klientami (CRM, ang. Customer Relationship Management)! Dlaczego?

Pozyskiwanie i obsługa klienta

Wszystkie informacje, których potrzebujesz, by prowadzić efektywną sprzedaż – znajdziesz w module. Wygrzewanie leadów? Pewnie! Ocena szans na zawarcie transakcji? Oczywiście! Czytelne wskazówki co do konkretnej relacji handlowej? Jak najbardziej!

Poza tym poprowadzisz estetyczną ewidencję klientów, a wbudowany klient poczty pomoże Ci organizować ich zgłoszenia oraz dzielić je na sprawy i zadania do wykonania – indywidualnie bądź w zespole.

Planowanie i organizacja pracy w firmie

Usprawnienie planowania i organizacji pracy wewnątrz firmy?

W module poprowadzisz rozszerzoną ewidencję kontaktów do pracowników firmy, a także czasu ich pracy i przerw. Na tej podstawie sprawnie utworzysz dla nich wzorce pracy oraz kalendarze zadań – także dla pracy projektowej, w grupie. Kolejna kwestia to zasoby, także te współdzielone – możesz zarządzać ich wykorzystaniem.

A elementy kontroli? Dostępne!

Nie tylko sprawnie przekażesz zadania, ale też określisz dla nich pożądany dealine. Oczywiście na bieżąco możesz śledzić postęp. W module zdefiniujesz również tzw. typy aktywności, a następnie – nadasz dostępy i uprawnienia na poszczególnym ich poziomie.

Informacje o kontaktach handlowych

Poza tym moduł CRM jest źródłem szerokiej wiedzy – znajdziesz tam w końcu bazę danych Twoich klientów!  Te dane o kontaktach handlowych, jak i o prowadzonej działalności możesz gromadzić i przetwarzać. Stanowi to solidną bazę do podejmowania trafnych decyzji w zakresie rozwoju danej relacji biznesowej – tak B2C, jak i B2B.

Dokumenty - ewidencja i procesowanie

A na koniec, choć wcale nie mniej ważne, dokumenty. Wszystkie te, które dotyczą obsługiwanych w module relacji handlowych, przechowywane są oraz ewidencjonowane we wspólnym repozytorium. Zawsze pod ręką, zawsze dostępne!

Prezentacja systemu ERP

Umów się z naszym konsultantem na bezpłatną prezentację systemu ERP.



Możesz zostawić wiadomość dla naszego konsultanta.


Chcę otrzymywać informacje marketingowe i merytoryczne dotyczące produktów Streamsoft z wykorzystaniem:
adresu e-mailnumeru telefonu