Obsługa sprzedaży
Co w praktyce oznacza hasło pełne wsparcie dla procesów sprzedażowych? To tworzenie zamówień na podstawie wcześniejszych ofert lub niezależnie. Ale także m.in. możliwość ich ewidencji za pomocą urządzeń mobilnych i platform B2B oraz szybka i sprawna realizacja – całościowa, częściowa lub hybrydowa.
Cenniki
Tworzone w systemie dla kontrahenta, jak i dla kartoteki, a także dla ich grup. Usprawniają pracę – pozwalają szybko wyłączyć dowolnie wybrane elementy z promocji. Do każdego cennika można także dołączać dowolną dokumentację, np. z potwierdzeniem rabatów dla kontrahenta.
Panel szybkiej sprzedaży
Paragon, faktura lub WZ wystawianie z wykorzystaniem czytnika kodów EAN? Bez wypełniania okienek? Tak! Interfejs narzędzia został zaprojektowany przejrzyście, żeby jego użytkowanie na panelach dotykowych było efektywnym i pozytywnym doświadczeniem!
EDI
Streamsoft Prestiż wspiera standard EDI dając możliwość elektronicznej wymiany dokumentów między kontrahentami. Parowanie produktów odbywa się na podstawie kodów EAN. Plusy? Szybsza wymiana informacji logistycznej i mniejsza pracochłonność!
Realizacja zakupów
Wsparcie dla całości procesów zakupowych realizowanych w firmach – od zapytań, przez zamówienia, aż po obsługę wydruków etykiet dla produktów. Z wykorzystaniem m.in. indeksów kontrahentów, generatorów zamówień czy umów z dostawcami.
Zamówienia do dostawców
Pracę w tym obszarze ułatwia bezpośredni dostęp do spisu zamówień i podgląd na stany przewidywane uwzględniające te zamówienia. Samo tworzenie zamówień jest wspierane podglądem i podpowiadaniem cen zakupów z kartotek i cenników.
Dokumenty zakupu
Przyjęcia towarów na stan magazynowy? Bezpośrednio z dokumentów! Faktura, faktura importowa, nabycie wewnątrzwspólnotowe, paragon, faktura VAT RR czy faktury tworzone na podstawie dokumentów magazynowych… Pracę ułatwia też możliwość wystawiania wielokrotnych korekt i wprowadzanie dodatkowej wartości zwiększającej cenę.
Zarządzanie magazynami
Kontrola stanów magazynowych? Pewnie, ale nie tylko. W tym obszarze także możliwość przystępnego prowadzenia inwentaryzacji, pełnego opanowania kwestii dokumentów magazynowych czy opakowań zbiorczych produktów. Szeroka możliwość klasyfikacji kartotek towarów wg różnego rodzaju grup towarowych, kodów CN, GTU i PCN. Ale po kolei…
Stany i dokumenty magazynowe
Pełna kontrola stanów i obrotów na wszystkich utworzonych magazynach – w układach ilościowym oraz ilościowo-wartościowym, numery dostaw, terminy ważności i miejsca składowania na kartotekach. Dokumenty magazynowe: WZ, PZ, MM, RW, PW.
Inwentaryzacja
W dowolnym dniu, w układzie kartotekowym wg dostaw, miejsc składowania lub po parametrach dostaw. By ją przyśpieszyć, można zastosować urządzenia zewnętrzne. Jeśli Twój magazyn obsługuje stany logistyczne – system może z nich pobierać informacje.
Opakowania zbiorcze
Rejestracja przyjętych i wydanych opakowań, wystawianie odpowiednych dokumentów i kontrola opakowań w kontekście kontrahenta. Streamsoft Prestiż w pełni wspomaga działania związane z rozliczaniem opakowań zbiorczych i kaucjonowanych.
Kartoteka kontrahenta
Pobieranie danych z GUS, weryfikacja VAT (VIES, Biała lista) w chwili dokonywania transakcji handlowej czy bankowej. Do tego pełna obsługa Mechanizmu Podzielonej Płatności oraz możliwość m.in. anonimizacji danych i ewidencji źródła ich pozyskania z rejestrem otrzymanych zgód.
Współpraca z urządzeniami
Znaczące ułatwienie codziennych czynności i minimalizacja tzw. błędów ludzkich poprzez możliwość integracji – m.in.: kasy i drukarki fiskalne, terminale płatnicze, kolektory danych, panele dotykowe, wagi elektroniczne, drukarki i czytniki kodów kreskowych.
Panel Managera
Jako manager lub właściciel chcesz być na bieżąco z kluczowymi wskaźnikami dotyczącymi transakcji handlowych – rozumiemy to! Stworzyliśmy Panel Managera, który umożliwia śledzenie wartości sprzedaży i stanu rozrachunków na ekranie smartfona. Jest on częścią aplikacji Streamsoft Prestiż ERP mobile.