B2B Zamówienia Internetowe

Moduł B2B Zamówienia internetowe to aplikacja działająca online, która pozwala na zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu B2B. Usprawnia wszystkie etapy zawierania transakcji, obniża czas realizacji zamówień, a dodatkowo obniża koszty obsługi kontrahenta. Za pomocą przeglądarki internetowej uprawnieni operatorzy kontrahenta w każdej chwili mogą wprowadzać nowe zamówienia, śledzić stan ich realizacji oraz kontrolować swoje zobowiązania.

Funkcjonalności

  • Integracja z systemem ERP
    Moduł B2B Zamówienia internetowe jest w pełni zintegrowany z modułem Handlowo-Magazynowym systemu ERP Streamsoft Prestiż. Wszystkie zamówienia wprowadzone w module B2B, zapisywane są bezpośrednio w systemie Streamsoft Prestiż.
  • Strona startowa
    Administrator systemu ma możliwość konfiguracji strony startowej, na której umieszcza reklamy, polecane produkty, a także aktualności.
  • Towary i wyroby
    Z systemu modułu Handlowo-Magazynowego Streamsoft Prestiż do modułu B2B Zamówień internetowych pobierana jest pełna oferta towarów i wyrobów, które przeznaczone są do sprzedaży internetowej. Produkty te wyświetlane są wraz z opisem, zdjęciami oraz informacją graficzną o ich dostępności. Kontrahent również ma możliwość zapytania o dostępność towaru, czy też wysłania karty produktu mailem bądź jej wydrukowania.

  • Statusy
    Wszystkim wyświetlanym towarom administrator może nadać statusy handlowe, np. Polecane, Promocja, Nowość, po których kontrahent będzie mógł wyfiltrować interesujące go pozycje.
  • Wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
    W module B2B Zamówienia internetowe kontrahent ma możliwość:
    - wyszukiwania produktów z pominięciem znaków specjalnych,
    - filtrowania pozycji po danej kategorii lub kilku wybranych,
    - sortowania po wybranym polu, np. nazwie, cenie.
  • Składanie zamówień
    Zamówienia na towary i wyroby kontrahent może składać 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu. Zapisywane są one automatycznie w systemie Streamsoft Prestiż, co pozwala na szybką ich realizację oraz uniknięcie popełnienia błędów przy ręcznym wprowadzaniu.
  • Limit kupiecki, rabaty
    Podczas wprowadzania zamówienia automatycznie naliczane są rabaty dla kontrahentów, a także dodatkowo kontrolowany jest przydzielony limit kredytu kupieckiego.
  • Koszyk
    Kontrahent ma możliwość przeglądania aktualnego stanu koszyka, dodawania, a także usuwania wskazanych pozycji. W koszyku wybrać można również adres dostawy oraz formę płatności.

  • Realizacja zamówień
    W każdej chwili kontrahent może sprawdzić stan realizacji zamówienia. Statusy realizacji zamówienia są następujące: w trakcie realizacji, zrealizowane, zamknięte.
  • Dokumenty
    Kontrahent ma dostęp do spisu swoich zamówień, faktur oraz rozrachunków. Dokumenty można wyszukiwać po dacie, numerze, kwocie lub statusie, a także przeglądać ich pozycje.

Demo

Wersja DEMO B2B Zamówień internetwowych - b2b-demo.streamsoft.pl

  • Nazwa użytkownika: demo
  • Hasło: demo

 

Sprawdź, jak nasz system ERP może usprawnić działanie Twojej firmy

Umów się z naszym konsultantem na bezpłatną prezentację systemu ERP.

Przedstawimy oferowane przez nas rozwiązania, dobrane pod kątem specyfiki branży, w której działa firma. Prezentacja jest jedną z najbardziej efektywnych form uzyskania informacji o możliwościach systemu ERP i korzyściach po jego wdrożeniu.

Wypełnij poniższy formularz:

* - pola wymagane
© Streamsoft 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, przedruk oraz udostępnianie tekstów zamieszczonych na niniejszej stronie wyłącznie za pisemną zgodą właściciela serwisu.

Informacja o plikach Cookies

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.