Wsparcie ERP dla Omnichannel

Współcześni konsumenci lubią mieć wybór, stąd wykorzystują dostępne środki i media (serwisy aukcyjne, sklepy internetowe, platformy B2B, sklepy stacjonarne, showroomy, aplikacje na smartfonach), aby jak najwygodniej przejść proces zakupowy. Sprzedawcy stoją więc przed ogromnym wyzwaniem dotarcia do klientów poprzez różne media i narzędzia, aby zainteresować ich swoją marką. Omnichannel to próba połączenia różnych form dotarcia do odbiorców. Jednak sprzedawcy potrzebują sprawdzonego systemu, który udźwignie mechanizmy wielokanałowości i pozwoli im prawidłowo ją obsłużyć.

System ERP Streamsoft Verto nadąża za dynamicznymi zmianami w obszarze e-commerce i nowego trendu Omnichannel, zapewniając realizację oczekiwań w zakresie sprzedaży online i offline:

1. Realizuje rejestrację zamówień w sprzedaży wielokanałowej

Zamówienia klientów złożone za pomocą różnych kanałów (e-sklepy, platformy aukcyjne, sklepy stacjonarne) trafiają do jednego miejsca w systemie – rejestru zamówień. Nadając klientowi odpowiedni numer odnoszący się do konkretnego kanału sprzedaży, można szybko zidentyfikować zgłoszenie od klienta.

2. Zarządza stanem magazynowym w multidystrybucji

Obsługiwane i aktualizowane są automatycznie we wszystkich kanałach dystrybucji. Można dzięki temu przyporządkowywać konkretne ilości do odpowiednich kanałów, co ułatwia logistykę magazynową i zarządzanie w multidystrybucji.

3. Wspiera realizację wysyłki

W systemie odbywa się kompletacja zamówienia z różnych źródeł (e-sklep, platformy aukcyjne, sklep stacjonarny, e-mail), po czym informacja przechodzi do Magazynu, gdzie są grupowane wg kierunków. Zamówienie jest weryfikowane i przygotowywane do wysyłki.

Podstawowe funkcjonalności systemu ERP Streamsoft Verto, które sprawdzą się w sprzedaży wielokanałowej:
  • Obsługa wielofirmowości konsolidacyjnej;
  • Otwartość na integrację z narzędziami takimi jak porównywarki cenowe, systemy afiliacyjne (lyoness), beacony, dropshipping, facebook, salesmanago, google merchant;
  • Globalna baza klientów/klientek;
  • Obsługa wielu sposobów płatności (gotówka, karta, bon, voucher itp.);
  • Obsługa akcji promocyjnych, rabatowych;
  • Obsługa programów lojalnościowych;
  • Wysoka niezawodność (sprzedaż online i offline);
  • Możliwość pracy na kilku paragonach jednocześnie;
  • Dostęp do stanów magazynowych na innych salonach, oddziałach;
  • Możliwość sprzedaży ponad stan;
  • Praca na urządzeniach mobilnych (tablet);
  • Obsługa wielu magazynów i form rozliczeń (własne, partnerskie, franczyza);
  • Rejestracja zamówienia złożonego w e-sklepie i nie tylko;
  • Rejestracja rozliczeń (Bank lub płatność elektroniczna);
  • Weryfikacja płatności (przedpłata, bank lub płatność elektroniczna);
  • Weryfikacja i kompletacja towaru (na magazynie lub w centrum logistycznym);
  • Realizacja dostawy (zamówienie do dostawcy/przyjęcie dostawy/realizacja zamówienia odbiorcy);
  • Rejestracja i realizacja przesyłki (kurier lub poczta, nadanie numeru listu przewozowego, wydruk etykiety logistycznej, śledzenie przesyłki);
  • Rozliczenie pobrań (kurier lub poczta) – automat;
  • Rejestracja zwrotu;
  • Realizacja reklamacji;
  • Integracja z:
    • platformami aukcyjno-sprzedażowymi: Amazon, eBay, Allegro,
    • sklepami internetowymi: Magento, IAI Shop, PrestaShop,
    • platformą B2B: Streamsoft Connect,
    • systemami dostawców: zamówień towarów, awizo dostawy, dostawa,
    • bankami: wyciągi, subkonta, przelewy,
    • systemami płatności: PayU, PayPal, Money Brookers, MyBenefit, Karty Rabatowe,
    • systemami firm kurierskich m.in. DHL, DPD, Siódemka, UPC, InPost, Poczta Polska.

Dowiedz się więcej

 
* - pola wymagane
© Streamsoft 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, przedruk oraz udostępnianie tekstów zamieszczonych na niniejszej stronie wyłącznie za pisemną zgodą właściciela serwisu.

Informacja o plikach Cookies

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.