Platforma serwisowa Streamsoft Verto

Dla firm serwisujących własne wyroby lub wyroby podlegające odsprzedaży, stworzyliśmy specjalną platformę serwisową. Dzięki niej możliwa jest kompleksowa obsługa procesów związanych z obsługą zleceń serwisowych i reklamacyjnych. Zlecenia serwisowe powiązane są w systemie z planem zasobów, które będą je realizować, kosztorysem oraz harmonogramem prac. Klient, który otrzyma fakturę za realizację zlecenia serwisowego lub reklamacyjnego, może mieć na tym dokumencie pełną informację, o tym co zostało wykorzystanie do realizacji zlecenia, np. jakie zasoby. 

Platforma serwisowa Streamsoft Verto składa się z następujących komponentów:

  • moduł do zarządzania relacjami z klientami (CRM)
  • moduł serwisowy
  • moduł magazynowy
  • moduł wspomagający obsługę procesów sprzedaży
  • Help Desk w module administratora
  • zgłoszenia serwisowe na platformie wymiany biznesowej (B2B)
  • oraz Specjalizowane WebSerwisy

Powyższe elementy pozwalają na rejestrację zgłoszenia serwisowego za pośrednictwem :

  • zewnętrznej aplikacji np. specjalizowanego systemu, czy sterownika urządzenia (WebSerwis)
  • platformy B2B dostępnej z przeglądarki internetowej (PWB)
  • bezpośrednio z systemu Streamsoft Verto partnera (Help Desk)

Każdy z powyższych kanałów wymaga autoryzowanego dostępu: login i hasło, przypisane do osoby kontaktowej przyporządkowanej do kontrahenta. Możliwe jest zarejestrowanie wielu osób do kontrahenta.

Proces, niezależnie od kanału pochodzenia umożliwia rejestrację aktywności CRM w systemie ERP Streamsoft Verto. W aktywności istnieje możliwość przekazania wcześniej zdefiniowanych cech (parametrów), np. przedmiotu zgłoszenia (urządzenia), jak również plików (załączników): zdjęć, dokumentacji, logów. Automatyczna synchronizacja i powiadomienia email pozwalają na wymianę i doprecyzowanie informacji, co jest widoczne na poniższym rysunku:

 

Na podstawie tak zarejestrowanego zgłoszenia możemy wygenerować zlecenie serwisowe w module Serwis. Można tam zarejestrować zużyte materiały (w tle możliwość zdjęcia z magazynu RW lub WZ dla rozliczenia kosztu). Zlecenie serwisowe pozwala także na planowanie i rejestrację prac wykonanych na przedmiocie. Dzięki temu możliwe będzie wyliczenie kosztu i wystawienie FA dla Kontrahenta - przedstawia to następujący screen:

© Streamsoft 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, przedruk oraz udostępnianie tekstów zamieszczonych na niniejszej stronie wyłącznie za pisemną zgodą właściciela serwisu.

Informacja o plikach Cookies

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.