Sprzedaż

Przeznaczenie modułu

Moduł Sprzedaż wspomaga obsługę oraz usprawnia wszystkie procesy sprzedażowe w firmach o różnym profilu działalności i stopniu rozwoju. Moduł wspiera przyjmowanie zamówień, alokacje odpowiednich zasobów po zatwierdzeniu zamówienia, rejestrowanie faktur sprzedaży, warunków handlowych, cen oraz rabatów, obsługuje różne transakcje walutowe. Posiada  system umów, cenników, promocji, wspiera zarządzanie i kontrolę należności i zobowiązań. Współpracuje z urządzeniami zewnętrznymi.

Do obsługi sprzedaży marketowej przygotowany jest Panel sprzedaży detalicznej.

Dokumenty sprzedaży

Moduł Sprzedaż umożliwia m.in.:

  • Prowadzenie kartotek obrotowych z podziałem na miejsca sprzedaży.
  • Określanie warunków sprzedaży i limitów kredytowania z podziałem na kontrahentów.
  • Definiowanie rabatów dla kontrahentów.
  • Definiowanie rabatów dla pozycji dokumentu sprzedaży.
  • Blokowanie sprzedaży dla wybranych kontrahentów zgodnie z wyznaczoną datą.
  • Zakładanie umów z kontrahentem dla ustalonych warunków handlowych (procent, stała cena, rabaty zależne od ilości, promocje czasowe).
  • Definiowanie sposobów dostawy.
  • Definiowanie sposobów płatności i metod dostaw.
  • Wielowalutowość.
  • Współpracę z urządzeniami: drukarki, kasy, wagi.

W zakresie cenników:

  • Zmiany cennika sprzedaży od określonej daty.
  • Określanie cen sprzedaży w oparciu o podstawy cen (np. ostatnia cena zakupu).
  • Definiowanie przy użyciu nazw własnych różnych cen sprzedaży w oparciu o zadaną marżę.
  • Funkcja kontroli marży minimalnej lub ceny minimalnej.
  • Zmiana podstawy ceny może wpływać na marżę lub cenę sprzedaży.
  • Wyliczanie marż rzeczywistych.

W zakresie bazy kontrahentów:

  • Prowadzenie kartotek kontrahentów ze wskazaniem operatora prowadzącego.
  • Określenie rodzaju i aktywności kontrahenta (Dostawca, Odbiorca, Działalność gospodarcza, Aktywny).
  • Ewidencjonowanie uwag i ostrzeżeń.
  • Ewidencja upustów umownych z kontrahentem.
  • Ewidencja załączników do kartotek kontrahentów.
  • Kalendarz kontaktów handlowych oraz ich planowanie i ewidencja.
  • Przypisywanie kontrahentowi osób kontaktowych z ewidencjonowaniem ich absencji, kompetencji, ważnych dat.
  • Ewidencja osób odbierających ze wskazaniem numeru rejestracyjnego.
  • Ewidencja Oddziałów kontrahentów.
  • Określanie i ewidencja relacji z innymi kontrahentami.
  • Wgląd do ewidencji zobowiązań i należności kontrahenta.
  • Ewidencja dokumentów obrotowych kontrahenta.
  • Definiowanie własnych cech dodatkowych kontrahentów.
  • Określanie warunków handlowych, limitów kredytowania, płatników.
  • Ewidencja numerów ewidencyjnych, zezwoleń oraz powiązań z kontrahentem.
  • Ewidencja dowolnej liczby dodatkowych adresów i danych kontaktowych.
  • Ewidencja kont bankowych i wirtualnych numerów kont.

Sprawdź, jak nasz system ERP może usprawnić działanie Twojej firmy

Umów się z naszym konsultantem na bezpłatną prezentację systemu ERP.

Przedstawimy oferowane przez nas rozwiązania, dobrane pod kątem specyfiki branży, w której działa firma. Prezentacja jest jedną z najbardziej efektywnych form uzyskania informacji o możliwościach systemu ERP i korzyściach po jego wdrożeniu.

Wypełnij poniższy formularz:

* - pola wymagane
© Streamsoft 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, przedruk oraz udostępnianie tekstów zamieszczonych na niniejszej stronie wyłącznie za pisemną zgodą właściciela serwisu.

Informacja o plikach Cookies

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.